Handelsbetingelser

Bestilling

Bestillinger foretages hurtigt og nemt via vores brugervenlige webshop. Har du problemer med at anvende den, eller har du spørgsmål i øvrigt, hører vi meget gerne fra dig.

Betaling

Betalingskort (Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, JBC og MobilePay)

Anvendelse af betalingskort i denne butik er sikkert og certificeret af PBS (Pengeinstitutternes Betalingsservice), hvilket betyder, at du som kunde ikke løber nogen risiko, når du anvender dit betalingskort. Dine indtastede kortoplysninger kommer aldrig www.henrikduer.dk i hænde.

Levering

Pdf-filer købt hos www.henrikduer.dk kan downloades direkte fra siden med det samme at betalingen er registreret. Endvidere bliver der sendt et link til download af pdf-fil til den opgivne email. Pdf-filen kan f.eks. være en kost- eller træningsplan.

Bøger købt i butikken bliver leveret med Post Danmark inden for 3-5 dage.

Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb hos www.henrikduer.dk.

Retur- og fortrydelsesret

Der ydes ikke fortrydelsesret på digitale varer f.eks.Sund med Duer app’en, e-bøger eller lydbøger til download, såfremt download er påbegyndt.

På bøger købt hos www.henrikduer.dk yder henrikduer.dk 12 måneders returret fra det tidspunkt, hvor varen modtages. Hvis du returnerer, skal varerne være i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen og ledsaget af en kopi af fakturaen.

Du kan fortryde et køb ved at returnere varen til den angivne returadresse.

  • Du har nu 14 dage til at meddele os at du fortryder købet og herefter 14 dage til at sende den retur.
  • Du kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt.
  • En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik.
  • Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse får du ikke retur.
  • ved evt. fortrydelse, skal beløbet tilbageføres samme betalingsmiddel , som brugt ved køb.

Fragtudgiften ved at returnere varen til henrikduer.dk påhviler dig som forbruger. Såfremt det returnerede opfylder kravene, vil du inden 14 dage modtage en anvisning på det betalte beløb.

Returadresse:

Henrik Duer ApS
Højnæsvej 28
2610 Rødovre
Mail: info@henrikduer.dk
Telefon: 26 22 00 32
cvr.nr. 33075758

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret. Såfremt du modtager en forkert vare i forhold til din bestilling eller en beskadiget vare, skal du reklamere inden en rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen for værende rettidig. Reklamationer kan meddeles per e-mail: hd@henrikduer.dk. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare fremfor at betale købesummen tilbage.

Handelsbetingelser specifikt for kostvejleder- og personlig træner uddannelsen HD Academy

Bestilling

Booking af plads på vores uddannelser, foredrag eller webinarer foretages hurtigt og nemt via vores formularer på siden. Har du problemer med at anvende den, eller har du spørgsmål i øvrigt, hører vi meget gerne fra dig.

Frameldingspolitik
Vi tilbyder fuld refusion indtil 28 dage før uddannelsesstart (gælder ikke enkeltstående webinarer eller foredrag). Dvs. ved framelding af uddannelsen mindre end 28 dage før uddannelsens start, ydes ingen refusion. Dette gælder også pakketilbud, hvor første uddannelse i pakken er gældende herfor. Afbud skal altid ske skriftligt på mail til info@henrikduer.dk

Det er ej heller muligt at få refunderet eller annulleret sin deltagelse undervejs i studierne og vi kan på ingen måde garantere at vi kan rykke en person til et senere hold, hvis der af den ene eller anden årsag opstår ønske om dette undervejs.

Er der under 28 dage til opstart og man har lavet aftale om ratebetaling og betalt 1. rate, er man naturligvis nødsaget til at betale sine rater som aftalt, også selvom man vælger at afbryde uddannelsen.

Undervisning
Der gives adgang til e-learning platformen 14 dage før uddannelsesstart. Der tages her forbehold for ændringer både før og under uddannelsen.

Det er elevens ansvar altid at være up to date ift. information på undervisningsplanen samt anden information inden på vores elearning-platform. Ved ændringer undervejs på uddannelsen, kommunikeres der til eleverne via mail.

Ved akut opstået sygdom eller anden årsag til udeblivelse hos underviserne, vil HD Academy bedst muligt forsøge at finde en afløser. I nogle tilfælde kan vi være nødsaget til at aflyse undervisningen, og så vil undervisningen blive tilbudt på et senere tidspunkt.

Praktisk undervisning hos HD Academy er på elevens eget ansvar og bør udføres ud fra elevens eget niveau. Således at eleven selv er ansvarlig for hvor hårdt der praktiseres.

Fravær
Vi anbefaler alle vores elever at møde til alle undervisningstimer. Ved sygdom eller anden årsag til udeblivelse, bedes du sende en mail til  info@henrikduer.dk.

Reeksamen
Hvis en eksamen ikke bestås, er der mulighed for re-eksamen.

Der er maksimalt 2 re-eksamensforsøg.

Tid for reeksamen er typisk planlagt på forhånd og fremgår af undervisningsplanen. Hvis re-eksamen ikke bestås, er det muligt at tage det tredje og sidste eksamensforsøg sammen med eksamenerne for næstkommende hold.

Pris på reeksamen er 750 kr. som skal dække omkostninger til censor og eksaminator.

Force Majeure
HD Academy er ikke ansvarlige for nødvendige ændringer i vores kurser og uddannelser, som skyldes force majeure, og dermed er vi ikke påkrævet at refundere indbetalte beløb, hvis kurset eller uddannelsen afholdes anderledes eller rykkes til et senere tidspunkt.

Aflysning
Ved for få deltagere kan vi være nødsaget til at aflyse et hold. I tilfælde af dette vil tilmeldte få besked via mail, og rykning til andet hold eller refundering vil blive ordnet herefter.

Ved betaling af uddannelse/kursus hos HD Academy godkender du handelsbetingelserne.